Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Serviciul “Stai Acasă Plus” | Poșta Română asigură livrarea până la ușa clientului în orice localitate

Poșta Română a dezvoltat o nouă rețea de transport care să asigure livrarea mecanizată în fiecare localitate de pe teritoriul României. Astfel, clienților Poștei Române li se pune la dispoziție Serviciul “Stai Acasă Plus”prin care au inclusă livrarea “la ușă”. Tariful este negociat pe bază contractuală, iar partenerii de contract au parte de condiţii similare de prestare cu cele ale operatorilor poştali concurenţi de pe piaţa de servicii poştale (notificarea prin SMS a destinatarului privind livrarea trimiterii, contactarea telefonică a destinatarului pentru confirmarea zilei de livrare într-un termen maxim de 5 zile calendaristice, monitorizarea parcursului trimiterii în sistem Track & Trace, cu posibilitatea urmăririi pe site-ul Poştei Române). Timpii de livrare sunt: Z sau maxim Z+1 (în aceeaşi localitate şi în localităţile arondate la subunitatea cu activitate mecanizată), Z+1 (în restul localităţilor din judeţ), Z+2 sau maxim Z+3 (în restul localităţilor la nivel naţional).                                                     Directorul Sucursalei Regionale de Poștă Craiova, domnul Doru Câplea, s-a întâlnit astăzi cu domnul Pompiliu Iovița, manager al Librărie.net, pentru a se asigura de buna desfășurare a contractului existent, dar și pentru a-i prezenta noul serviciu, “Stai Acasă Plus”, serviciu prin care coletele sunt preluate de la sediu și distribuite direct la domiciliul clienților.       

Doru Câplea, Director  Regional al Sucursalei de Poștă Craiova: “Ne dorim să întărim rolul nostru pe piaţa serviciilor de curierat și să ducem coletele expediate de parteneri direct la ușa clienților și într-un timp cât mai scurt. Încă o dată, mulțumesc tuturor colegilor din Poșta Română, care sunt în prima linie și asigură continuitatea serviciilor poștale, în contextul situației pandemice atât de complicate.”

Arata ComentariiInchide Comentarii

Lasa un comentariu